POLITYKA PRYWATNOŚCI
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
W związku z koniecznością zapewnienia właściwej ochrony Państwa danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (art. 13) oraz uchylania dyrektywy 95/46/WE tzw. „RODO” przedstawiamy następujące informacje.
Administratorem państwa danych osobowych jest:
BOX DEVELOPMENT sp. z o.o.
Adres: ul. Litewska 1
00-581 Warszawa
NIP: 5252758549
KRS: 0000742732
Mogą Państwo skontaktować się z Administratorem poprzez adres mailowy: modlinska@topbox.com.pl lub pisemnie na adres podany powyżej.
Cel przetwarzania danych osobowych
Państwa dane osobowe przetwarzane są w celach wykonania umowy najmu, przewozu, wystawiania dokumentów rozliczeniowych oraz wysyłania wiadomości drogą elektroniczną a także w celach wykonywania innych umów zawartych z Administratorem oraz w celu obciążania karty kredytowej – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie udzielonej przez Państwa zgody – art. 6 ust. 1 lit. a RODO w celu składania ofert przez Administratora, wystąpień do Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej S.A. lub w celach marketingowych. Jeżeli składanie ww. ofert następuje w związku z wykonywaniem umowy, wówczas dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
Państwa dane osobowe przetwarzane będą również na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. RODO, w tym w celu obsługi zgłoszeń szkodowych w ramach obowiązujących polis dotyczących mienia wnoszonego do magazynów oraz przewożonych przez Administratora.
Okres, przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane, jest obliczany w oparciu o następujące kryteria:
Państwa dane osobowe przechowywane będą:
– przez okres wykonywania umowy najmu aż do upływu terminów przedawnienia roszczeń wynikających z niewykonania lub nienależytego wykonania ww. umowy.
-Wszelkie dane przetwarzane na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych Administrator będzie przetwarzał przez 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. W sytuacji konieczności dochodzenia roszczeń w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy najmu a tym samym konieczności przetwarzania danych osobowych na etapie sądowym, Administrator będzie mógł przechowywać Państwa dane do czasu prawomocnego zakończenia postępowania w tym do czasu wygaśnięcia uprawnienia do wznowienia postępowania sądowego. Po upływie wyżej wymienionych okresów dane będą usuwane lub poddawane anonimizacji.
-Przez okres na jaki została udzielona zgoda, bądź do czasu zgłoszenia sprzeciwu lub wycofania zgody na przetwarzanie danych a w przypadku prawnie uzasadnionego interesu Administratora dane będą przechowywane do jego wygaśnięcia.
Czy podanie danych osobowych jest obowiązkowe?
Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu zawarcia i realizacji umowy, jak również korzystania z panelu klienta online i otrzymywania ofert.
W odniesieniu do Państwa danych osobowych przysługuje Państwu prawo do:
Żądania od Administratora dostępu do danych osobowych
Żądania od Administratora sprostowania danych osobowych
Żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych
Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
Przenoszenia danych osobowych – na zasadach określonych w przepisach o ochronie danych osobowych, w tym w unijnym RODO. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda mają Państwo prawo do jej wycofania w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na działania, które zostały podjęte na podstawie udzielonej zgody przed jej wycofaniem.
Wniesienia skargi do organu nadzoru zajmującego się ochroną danych osobowych.
Państwa dane osobowe mogą być przekazywane następującym podmiotom:
-świadczącym na rzecz Administratora usługi księgowe i prawne, podmiotom będącym naszymi podwykonawcami świadczącymi usługi informatyczne i utrzymania sieci, usługi płatnicze firmom ubezpieczeniowym, firmom kurierskim i przewozowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawnych takie jak sądy, organy ścigania lub komornicy.
O każdej zmianie polityki prywatności, zostaną Państwo poinformowani na naszych stronach.
Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych prosimy kierować na adres administratora lub do Biura Obsługi Klienta na adres modlinska@topbox.com.pl