PRZECHOWYWANIE
-
Jak działa self-storage w Top Box?
Self-storage to metoda przechowywania dla osób prywatnych i firm oparta na bardzo jasnych i prostych zasadach. To taki rodzaj budynku magazynowego, który podzielony jest na wiele oddzielnie zamykanych boksów różnej wielkości (od 1-metrowych schowków po 50-metrowe pomieszczenia). Wynajmujesz dokładnie taką przestrzeń, jaka jest Ci potrzebna, na konkretną liczbę dni (od 7 wzwyż) lub na czas nieokreślony i korzystasz z niej, jak chcesz i kiedy chcesz. My zapewniamy Ci wsparcie ekspertów od self-storage na każdym etapie naszej współpracy, bezpieczne magazynowanie Twojego mienia i dodatkowe usługi, dzięki którym zoptymalizujesz proces pakowania, transportowania i przechowywania rzeczy.
-
Z jakiej wielkości boksów mogę skorzystać?
Nasze boksy mają od 0.5 do +50 m2 (ale oferujemy też inne wielkości na indywidualne zamówienie). Możesz więc dowolnie dopasować rozmiar wynajmowanej przestrzeni do ilości i wielkości rzeczy, które chcesz przechować. Jeśli jesteś zainteresowany konkretną wielkością boksu, skontaktuj się z nami pod numerem 800 800 007, napisz na adres modlinska@topbox.com.pl lub wypełnij formularz kontaktowy.
-
Jaką wysokość mają boksy w Top Box?
Boksy znajdujące się na parterze mają 3,35 m wysokości, a te na piętrach od pierwszego do czwartego – 2,7 m.
-
Czy moje mienie jest ubezpieczone?
Oczywiście. Rzeczy, które przechowujesz w Top Box, muszą być odpowiednio chronione. Możesz przynieść własną polisę od Twojego agenta ubezpieczeniowego lub – co jest dużo wygodniejsze – wykupić ubezpieczenie u nas przy podpisywaniu umowy najmu. Stawki za ubezpieczenie wynoszą od x do x zł, w zależności od sumy ubezpieczeniowej.
-
Czego nie mogę przechowywać w Top Box?
Istnieją przedmioty i substancje, których nie możesz przechować w naszych boksach, głównie ze względów bezpieczeństwa. Można je podzielić na następujące grupy:
- zwierzęta i rośliny;
- substancje łatwopalne i z tendencją do samozapłonu, w tym m.in.: LPG, benzyna, olej napędowy, olej opałowy, nafta, benzen, alkohol opałowy i metylowy, terpentyna, rozpuszczalniki i rozcieńczalniki, aceton, acetylen, aerozole i spraye (w tym odświeżacze powietrza czy lakiery do włosów), farby, płyny do szyb samochodowych, wodór
- substancje radioaktywne;
- substancje toksyczne, w szczególności chemikalia, alkohol metylowy, odplamiacze, pestycydy, herbicydy, nawozy sztuczne, środki czyszczące, rozcieńczalniki i zmywacze do farb, środki do konserwacji drewna;
- substancje żrące, w szczególności kwasy, zasady, środki do czyszczenia sanitariatów, środki odwapniające, soda kaustyczna, środki odtłuszczające;
- wszelkiego rodzaju broń, amunicja i środki bojowe;
- wszelkiego rodzaju śmieci i odpady, w tym m.in. wraki pojazdów oraz ich części, które nie nadają się do użytku i odzysku;
- substancje i przedmioty, które łatwo się psują lub mogą zostać zaatakowane przez szkodniki;
- przedmioty drogocenne, w tym pieniądze, papiery wartościowe, metale i kamienie szlachetne, wyroby jubilerskie, wyroby z naturalnego futra, dzieła sztuki, przedmioty kolekcjonerskie i takie, których nie da się niczym zastąpić;
- substancje nielegalne, w szczególności narkotyki i dopalacze;
- towary pochodzące z przestępstwa, w szczególności z przemytu lub kradzieży;
- azbest i wszelkie produkty, które go zawierają;
- substancje i preparaty utleniające, takie jak nadtlenki, chlorany, kwas azotowy i nadchlorowy;
- wszelkiego rodzaju środki o działaniu drażniącym dla oczu, nosa i gardła;
- substancje i preparaty szkodliwe dla środowiska naturalnego, w szczególności zawierające freony (CFC), PCB i PCT;
- substancje szkodliwe dla zdrowia, w tym głównie rakotwórcze, mutagenne, wpływające negatywnie na płodność;
- metale ciężkie, w szczególności rtęć (w tym obecna w termometrach), kadm i cynk (w bateriach), ołów i miedź;
- substancje uczulające.
-
Jak wybrać odpowiedni rozmiar boksu?
Najwygodniej jest skorzystać z naszego intuicyjnego kalkulatora przestrzeni, który znajdziesz tutaj. Możesz też skontaktować się z naszym specjalistą od self-storage, który doradzi Ci, jaki boks będzie optymalny do przechowania Twoich rzeczy. W tym celu zadzwoń pod numer 800 800 007, napisz maila na adres modlinska@topbox.com.pl lub wypełnij formularz kontaktowy i umów konsultację.
-
W jakich warunkach przechowywane są moje rzeczy?
Zapewniamy Ci czyste, suche i wentylowane boksy, w których utrzymujemy stałą temperaturę i odpowiedni poziom wilgotności, odpowiednie do bezpiecznego magazynowania rzeczy.
-
Czy posiadacie boksy z dostępem bezpośrednim?
Oczywiście. Na terenie naszego obiektu są tzw. boksy direct access. Wchodzisz do nich bezpośrednio z zewnątrz (a dokładnie ze strefy parkingowej), a nie z korytarza znajdującego się w budynku, jak to jest w przypadku standardowych boksów. Skontaktuj się z nami i zapytaj o dostępność i warunki wynajmu boksów z dostępem bezpośrednim: ( 800 800 007, modlinska@topbox.com.pl, formularz kontaktowy.
-
Czy mogę pracować w boksie?
Głównym celem boksów jest przechowywanie rzeczy, natomiast nie ma problemu abyś wykonywał w boksie drobne prace takie jak np. pakowanie zamówień dla swoich klientów. Należy jednak pamiętać, że w boksach nie można przebywać na stałe oraz nie można ich rejestrować jako miejsce wykonywania działalności gospodarczej.
DOSTĘP I BEZPIECZEŃSTWO
-
Kiedy mogę mieć dostęp do swojego boksu?
Dostęp do wynajętego boksu jest nieograniczony. Możesz z niego korzystać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Pamiętaj, że dostęp do boksu nie jest równoznaczny z godzinami pracy naszego biura! Te możesz sprawdzić tutaj.
-
Godziny pracy biura
Administracja Top Box czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00 i w soboty od 10:00 do 15:00. W tym czasie nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji. Z chęcią odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania, doradzą w kwestiach związanych z przechowywaniem w Top Box i ugoszczą Cię w naszym biurze. Jeśli chcesz, możesz zamówić konsultację, wypełniając formularz kontaktowy, dzwoniąc pod numer 800 800 007 lub pisząc na adres modlinska@topbox.com.pl.
-
W jaki sposób zabezpieczane są moje rzeczy w Top Box?
Zapewniamy Ci podwójny system ochrony. Przy podpisywaniu umowy otrzymujesz unikatowy kod PIN, za pomocą którego przy każdej wizycie u nas odblokowujesz wejście na teren Top Box, do budynku i na piętro, na którym znajduje się Twoja skrytka. Sam boks zamykany jest na najnowocześniejszy zamek elektroniczny. Otworzysz go z poziomu naszej firmowej aplikacji, którą pobierasz na swój smartfon. Dzięki takim zabezpieczeniom w 100% wyeliminowaliśmy ryzyko, że na skutek zgubionego lub skradzionego klucza ktoś niepożądany dostanie się do Twojego schowka. Ponadto musisz wiedzieć, że Twoja skrytka jest odosobnionym pomieszczeniem, do którego dostęp masz tylko Ty i osoby, którym ujawnisz swój kod PIN. Nikt inny, nawet pracownicy Top Box, nie dostanie się do schowka bez Twojej zgody i wiedzy.
-
Czy na terenie obiektu działa monitoring?
Oczywiście! Korzystamy z całodobowego, nowoczesnego systemu nadzoru, wyposażonego w wysokiej jakości kamery CCTV. Ponadto każdy boks wyposażyliśmy w system alarmowy, który wyśle do Ciebie wiadomość push w sytuacji niepożądanego otwarcia boksu. Również wtedy, kiedy po prostu zapomnisz go zamknąć. W ten sposób zapewniamy Tobie i Twoim rzeczom bezpieczeństwo 24/7.
-
Co to jest kod dostępu?
Jest to Twój indywidualny, unikatowy kod PIN, za pomocą którego odblokujesz dostęp do całego terenu Top Box, a także otworzysz budynek główny i wejście na piętro, na którym znajduje się Twój boks. Kod dostępu zostanie Ci przyznany w momencie podpisania umowy najmu.
-
Jak zmienić kod dostępu?
Jeśli z jakichś powodów potrzebujesz zmienić swój kod dostępu do obiektów Top Box (bo np. podejrzewasz, że dostał się on w niepowołane ręce), niezwłocznie daj nam o tym znać w najdogodniejszy dla siebie sposób: zadzwoń (800 800 007), napisz maila (modlinska@topbox.com.pl) lub wypełnij formularz kontaktowy, abyśmy mogli sami się z Tobą skontaktować.
-
Przekazanie kodu osobom trzecim
To, czy przekażesz swój kod PIN osobom trzecim oraz umożliwisz im korzystanie z Twojego boksu, zależy tylko od Ciebie. Pamiętaj jednak, że robisz to na własną odpowiedzialność. Top Box nie ponosi konsekwencji wynikających z działań osób, którym udostępnisz swoje dane autoryzacyjne.
-
Kto ma dostęp do wynajmowanej przeze mnie przestrzeni?
Twoja skrytka jest odosobnionym pomieszczeniem, do którego dostęp masz tylko Ty. Nikt inny, nawet pracownicy Top Box, nie dostanie się do niej bez Twojej zgody i wiedzy w trakcie obowiązywania umowy. Wyjątkiem jest sytuacja, w której Ty sam ujawnisz komuś swój unikatowy kod PIN oraz dasz dostęp do swojego boksu.
UMOWA I PŁATNOŚCI
-
Jak zarezerwować schowek, który mi odpowiada?
Jeśli chcesz mieć pewność, że wybrany przez Ciebie boks pozostanie wolny do momentu podpisania z nami umowy, skorzystaj z jednej z czterech opcji rezerwacji:
- online – za pomocą naszego systemu rezerwacji dostępnego tutaj;
- e-mailem – pisząc na adres modlinska@topbox.com.pl;
- telefonicznie – dzwoniąc na numer 800 800 007 ;
- w siedzibie Top Box – odwiedzając nas osobiście w celu obejrzenia i wybrania boksu (dokładne dane adresowe znajdziesz tutaj).
Rezerwacja jest w 100% bezpłatna i niezobowiązująca. Umożliwia Ci zabukowanie skrytki na okres do 3 dni (liczonych od dnia rezerwacji) z gwarancją niezmienności ceny i zachowania rabatów obowiązujących w momencie rezerwacji.
-
Ile kosztuje wynajęcie boksu?
W Top Box mamy system cen dynamicznych. Oznacza to, że ceny zmieniają się w zależności od popytu i dostępności boksów, np. w danym wymiarze czy w określonym miejscu w naszym obiekcie. Aktualne ceny znajdziesz zawsze w systemie rezerwacji dostępnym tutaj. Możesz też skontaktować się bezpośrednio z naszym konsultantem i zapytać o obowiązujący cennik. Jeśli interesuje Cię konkretna oferta cenowa, możesz dokonać 3-dniowej, niezobowiązującej rezerwacji z gwarancją niezmienności ceny. Gdy podpiszemy już umowę najmu, gwarancja ta wydłuży się do maksymalnie 11 miesięcy.
-
Czy pobieracie kaucję?
Tak. Kaucję należy wpłacić przy dokonywaniu pierwszej płatności za korzystanie z boksu. Wysokość kaucji to równowartość Twojej ceny za 1 miesiąc wynajmu. Kaucję zwracamy Ci na koniec obowiązywania naszej umowy.
-
Jakie metody płatności akceptujecie?
Za wynajem boksu i inne dostępne usługi w TOPBOX możesz zapłacić kartą i gotówką na miejscu lub poprzez płatności online, w tym: BLIK’iem, przelewem, kartą czy wirtualnym portfelem. Dodatkowo oferujemy płatności cykliczne poprzez podpięcie karty.
-
Jak przebiega podpisanie umowy?
Umowę możesz podpisać stacjonarnie, podczas wizyty w naszej firmie. Oprócz przekazania nam podstawowych danych konieczne będzie okazanie dowodu osobistego (jeśli jesteś osobą prywatną) oraz podanie NIP-u z upoważnieniem do zawierania umów wydane przez spółkę, na rzecz której chcesz podpisać umowę (jeśli jesteś klientem biznesowym).
Umowę podpiszesz również elektronicznie przy pomocy rezerwacji online. Wystarczy, że podasz niezbędne informacje do zawarcia umowy oraz opłacisz depozyt. Dostęp do swojego boksu otrzymasz natychmiast po opłaceniu pierwszej faktury za wynajem, więc możesz zrobić to nawet w weekend lub w godzinach nocnych.
-
Jaki jest minimalny okres wynajmu boksu w Top Box?
Minimalny okres wynajmu boksu to u nas jedynie 7 dni! Nie chcemy zmuszać Cię do wiązania się długoterminowymi umowami i płacenia za przestrzeń, jeśli w ogóle tego nie potrzebujesz. Oczywiście możesz wynająć boks na dużo dłużej. Określ konkretną liczbę dni przy podpisywaniu umowy lub wybierz wynajem na czas nieokreślony z comiesięczną składką. Pełna dowolność.
-
Jaki czas wypowiedzenia umowy obowiązuje w Top Box?
Przy umowie najmu na czas nieokreślony obowiązuje Cię tylko 3-tygodniowy okres wypowiedzenia. Rozumiemy, że Twoje plany mogą ulec zmianie i dlatego gwarantujemy Ci taką elastyczność.
-
Czy będę mieć możliwość zmiany boksu w trakcie obowiązywania umowy?
Tak. Może okazać się przecież, że potrzebujesz znacznie więcej (lub mniej) przestrzeni, niż to było zaplanowane na początku. Bo np. Twój sklep internetowy rozrośnie się w niespodziewanym tempie albo podczas wyprowadzki postanowisz pozbyć się większej liczby rzeczy. Daj nam znać, jeśli pojawi się taka sytuacja, a zapewnimy Ci optymalną przestrzeń do przechowywania.
-
Czy mogę obejrzeć boksy przed podpisaniem umowy najmu?
Oczywiście. Nikt nie chce kupować kota w worku. Zawsze miło nam będzie gościć Cię w naszym biurze (jesteśmy czynni od poniedziałku do piątku od 8:00 do 19:00 i w soboty od 10:00 do 15:00). Możesz też umówić się z nami na oględziny. W tym celu zadzwoń (800 800 007), napisz maila (modlinska@topbox.com.pl) lub wypełnij formularz kontaktowy.
USŁUGI DODATKOWE
-
Jak rozładować samochód?
W Top Box mamy wygodny parking i obszerną strefę rozładunkowo-załadunkową. Możesz więc przyjechać do nas samochodem dostawczym lub skierować tutaj firmę transportującą i wygodnie i bezstresowo rozładować lub załadować swoje rzeczy. Do Twojej dyspozycji mamy pomocne w transporcie wózki pionowe, platformowe i paletowe, z których możesz korzystać bezpłatnie i bez ograniczeń.
-
Czy dostanę u Was niezbędne materiały do pakowania i przeprowadzki?
Tak. Mamy sklep z artykułami do transportowania i przechowywania rzeczy. Są to m.in. wysokiej jakości kartony, pudełka, folie, taśmy klejące, rękawice. Nie wiesz, czego i ile będziesz potrzebować do spakowania i magazynowania własnych rzeczy? Nasi specjaliści oczywiście Ci pomogą i podpowiedzą, co najlepiej kupić i w jakiej ilości.
-
Czy mogę zaadresować paczkę bezpośrednio do Top Box, nawet jak nie będę w stanie samemu jej odebrać od kuriera?
Tak. W godzinach pracy biura świadczymy usługę odbioru korespondencji i paczek naszych klientów. Odbierane przez nas przesyłki są w należyty sposób zabezpieczone i czekają do momentu, aż samemu je odbierzesz. Skontaktuj się z nami i zapytaj o szczegóły tej usługi.
-
Czy boksy wyposażone są w regały?
Nie. Ponieważ nie każdy sobie tego życzy. Jeśli jednak nie dysponujesz własnymi regałami, nie martw się. W naszym sklepie możesz kupić lub wypożyczyć na okres trwania umowy profesjonalne regały o dużej nośności, na których w ergonomiczny sposób przechowasz swoje mienie. Oczywiście doradzimy Ci, ile regałów Ci się przyda, a nawet pomożemy w ich logicznym ustawieniu.
-
Czy sprzątacie boksy?
W Top Box przywiązujemy ogromną wagę do kwestii czystości. Dlatego na bieżąco sprzątamy wszystkie przestrzenie wspólne. Dbamy też o to, aby Twój boks był czysty i pusty w momencie, w którym przekazujemy go do Twojego użytku. W okresie trwania umowy musisz jednak dbać o jego czystość samodzielnie, wedle własnego uznania. My nie możemy wejść do wynajmowanego boksu, bo jesteś jedyną osobą, której przyznajemy do niego dostęp. Pamiętaj, że umowa zobowiązuje Cię do tego, żeby po jej upływie wynieść ze schowka wszystkie swoje rzeczy i pozostawić go w takim stanie, w jakim go zastałeś.
-
Czy na miejscu znajdują się toalety?
Tak, w naszym budynku znajdziesz toalety, do których dostęp jest również całodobowo.
-
Czy w magazynie znajduje się dostępna sieć WIFI?
Tak, możesz korzystać z naszej sieci WIFI – dane do logowania uzyskasz w recepcji.
-
Czy boksy są wyposażone w gniazdka elektryczne?
W magazynach nie znajdują się gniazdka (istnieje możliwość ich założenia), natomiast możesz korzystać z prądu podłączając się do gniazdek, które znajdują się na korytarzach (nie dalej niż 5m od Twojego boksu).