Godziny otwarcia biura
pon
8:00 – 19:00
wt
8:00 – 19:00
śr
8:00 – 19:00
czw
8:00 – 19:00
pt
8:00 – 19:00
sb
10:00 – 15:00
KONTO KLIENTA
PL
pl en

    Konsultant Top Box udzieli Ci informacji najszybciej jak to możliwe

    Preferowane godziny kontaktu:

    Gdy brakuje Ci miejsca do pracy, czyli self-storage dla klientów biznesowych.

    Opisaliśmy tam kilkanaście przypadków, w których najczęściej przydaje się wsparcie self-storage. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że któryś z nich jest Ci znajomy. Choć oczywiście ta lista nie jest skończona.

    Gdy brakuje Ci miejsca do pracy,
    czyli self-storage dla klientów biznesowych

    BRAKUJE CI MIEJSCA NA PROWADZENIE BIZNESU?

    Twoja firma się rozrasta, zatrudnia coraz więcej pracowników, zwiększa swoje zasięgi? Gratulujemy Ci sukcesu! 

    Wiemy, że im większe przedsięwzięcia realizujesz, tym potrzeba Ci więcej miejsca. A co zrobić, jeśli tego miejsca brakuje, a nie chcesz przenosić się do nowej siedziby, bo z obecną związani jesteście Ty, Twój zespół i klienci? I jednocześnie nie masz możliwości rozbudowania obiektu, bo np. znajdujesz się w ścisłym centrum miasta? Trzeba poszukać innego rozwiązania. 

    Polecamy Ci self-storage Top Box. 

    Zyskaj dodatkowe metry kwadratowe dla swojego biznesu w dogodnej, warszawskiej lokalizacji. To świetne rozwiązanie, niezależnie od branży, w jakiej działasz. Szczególnie że zapewniamy Ci elastyczne warunki współpracy i jesteśmy konkurencyjni cenowo.

    PROWADZISZ SKLEP INTERNETOWY?

    Zakupy online to rozwiązanie, po które sięga dominująca rzesza konsumentów. Pewnie dlatego Ty też sprzedajesz swoje produkty w sieci. 

    Wiele sklepów internetowych zaczyna jako małe firemki, prowadzone z domu lub strefy coworkingowej. Ale gdy przychodzi sukces, a klientów i zamówień przybywa, okazuje się, że mały gabinecik w mieszkaniu to za mało. Co wtedy zrobić?

    Możesz wynająć większy lokal. Tylko czy chcesz rezygnować z przywileju, jakim jest home office? Albo zmieniać dotychczasową lokalizację? Jeśli masz kawałek działki, możesz dobudować dodatkowe pomieszczenie. Domyślasz się jednak chyba, jakie to przedsięwzięcie i z jaką rewolucją się wiąże?

    Ale możesz też – i to będzie optymalne rozwiązanie – wynająć sobie przestrzeń w Top Box i wygodnie przechowywać u nas swój towar. A ponadto skorzystać np. z usługi odbioru paczek i skupić się na rozwijaniu biznesu, a nie oczekiwaniu na kuriera z nową dostawą Twoich produktów na sprzedaż.

    ORGANIZUJESZ EVENTY?

    Z czym wiąże się organizacja imprez, zjazdów, konferencji, koncertów, wyjazdów integracyjnych, animacji? 

    Z masą rzeczy, których potrzebujesz, aby wszystko odbyło się zgodnie z planem. Materiały reklamowe, ulotki, banery, plakaty, afisze, gadżety, sprzęt audiowizualny, komputery, oświetlenie, okablowanie, stoły, krzesła, leżaki, składane stoiska, parawany, pawilony, stojaki, naczynia, samowary, zabawki, dmuchańce, stroje czy fanty na loterie. To tylko mały wycinek tego, co musisz zgromadzić gdzieś zarówno przed wydarzeniem, jak i po nim, jeśli planujesz następne. 

    To samo tyczy się działalności charytatywnej, związanej z organizacją zbiórek rzeczy czy imprez dobroczynnych. Możesz oczywiście przeznaczyć do tego kawałek swojego mieszkania. Tylko po co?

    Znacznie lepiej będzie przechować to wszystko w profesjonalnym i w 100% bezpiecznym self-storage z dostępem 24/7. Taki właśnie jest Top Box.

    POTRZEBUJESZ MIEJSCA NA DOKUMENTY?

    Każda firma, organizacja czy fundacja jest zobowiązana przez prawo do archiwizowania dokumentacji. A tej z roku na rok przybywa, mimo że tak wiele formalności przeniosło się do sieci. Biura księgowe zwykle przechowują swoim klientom tylko bieżące papiery, a te nieco starsze, których nie możesz wyrzucić, musisz trzymać sobie samemu.

    Jeśli masz dosyć piętrzących się w Twoim biurze teczek i kartek, cała ściana wyłożona segregatorami to nie Twój klimat i nie masz już gdzie wstawić kolejnego zamykanego kontenerka, to skorzystaj z możliwości archiwizowania dokumentów w Top Box.

    Dajemy Ci pewność, że Twoje papiery będą u nas w 100% bezpieczne. I mamy tu na myśli po pierwsze odpowiednie warunki przechowywania, z optymalną temperaturą i odpowiednim poziomem wilgotności. A po drugie – co zdecydowanie ważniejsze – rozbudowany system ochrony całego budynku. 

    To, co nas wyróżnia od konkurencji, to przede wszystkim boksy wyposażone w zamki elektroniczne, odblokowywane przy pomocy unikatowego kodu PIN, który znasz tylko Ty i osoby, którym go powierzysz. Przyznaj, że takie rozwiązanie jest dużo lepsze niż przechowywanie dokumentów w domu.

    ZMIENIASZ TRYB PRACY NA ZDALNY?

    W pocovidowej rzeczywistości jest to coraz częstszy scenariusz. Okazało się, że dobrze zorganizowana praca zdalna może być nie tylko wydajniejsza, ale i przynosić firmom spore oszczędności. Szczególnie związane z redukcją kosztów utrzymania pomieszczeń.

    O ile jednak możesz zrezygnować z przestrzeni biurowych dla swoich pracowników, o tyle już nie przeniesiesz nikomu do domu magazynu czy firmowego archiwum. A zamiana biurowca na tradycyjny magazyn czy po prostu trochę mniejszą siedzibę, którą i tak będą musieli obsługiwać jacyś pracownicy, też mija się w takiej sytuacji z celem. 

    I tu z pomocą przychodzi self-storage z możliwością wynajęcia tylko takiej przestrzeni, jakiej naprawdę w danej chwili potrzebujesz. Oferujemy Ci boksy od 1 do +50 m2. Pracuj zdalnie, skąd chcesz, a przechowuj w Top Box. 

    PRACUJESZ SEZONOWO?

    Prowadzisz działalność uzależnioną od pory roku lub warunków atmosferycznych? Np. sprzedajesz drzewka bożonarodzeniowe, wykonujesz prace ogrodnicze czy hodujesz rośliny sezonowe? 

    Czy wobec tego opłaca Ci się na stałe utrzymywać pomieszczenia dla Twojego biznesu lub raz do roku organizować w swoim domu prowizoryczne biuro czy składzik, utrudniając tym codzienne życie sobie i swojej rodzinie?

    Odpowiedź narzuca się sama.

    Idealnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie self-storage. Na pewno docenisz oferowaną w Top Box opcję wynajmu krótkoterminowego. Możesz podpisać z nami umową na konkretną liczbę dni (od 7 wzwyż). Albo na czas nieokreślony, jeśli przez resztę roku chcesz przechowywać u nas nieużywane sprzęty, materiały reklamowe, maszyny, banery, składane stoiska itp.

    POTRZEBUJESZ MIEJSCA NA ZMIANY?

    Remont, rewitalizacja, remanent czy relokacja – aby móc je sprawnie przeprowadzić, potrzebne jest zazwyczaj dodatkowe miejsce do przechowania towarów, dokumentów, wyposażenia biura czy sklepu, maszyn i urządzeń biurowych itd. itd. 

    Znajdziesz takie miejsce w Top Box.

    Chętnie zostaniemy Twoim partnerem w biznesie i wspomożemy Cię w każdej sytuacji, w której będzie Ci potrzebna tymczasowa przestrzeń. 

    Oferujemy różne warianty współpracy – krótko- i długoterminową, na czas określony i nieokreślony, z możliwością elastycznego zwiększania i zmniejszania wynajmowanych boksów, z dodatkowym pakietem usług lub bez nich. W dodatku zapewniamy warunki przechowywania na najwyższym, europejskim poziomie i całodobową ochronę. A to wszystko w bardzo konkurencyjnych cenach.

    Opinie

    Agnieszka K.

    Po niespełna dwóch godzinach od znalezienia Top Box i pierwszego kontaktu mogłam korzystać z magazynu. Boksy są czyste, a cały obiekt bardzo nowoczesny. Personel jest bardzo przyjazny i niezwykle pomocny. Cena dla nowych klientów bezkonkurencyjna.

    Tomasz H.

    Świetne boksy w bardzo dobrze utrzymanym budynku. Personel bardzo kompetentny i pomocny.

    Daniel O.

    Czysto, sucho, duży wybór boksów, materiały do pakowania i kartony dostępne na miejscu, dostęp do boksu o każdej porze, dużo miejsca do parkowania i załadunku. Przyjazny personel, bardzo łatwy dojazd i kontakt przez e-mail. Polecam!

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby umożliwić korzystanie z niektórych funkcji. Kontynuując, zgadzasz się na używanie plików cookies. Dowiedzieć się więcej.
    Rozumiem

      Wypełnij formularz,
      aby nasz konsultant
      mógł sprawnie Ci pomóc

      Chcesz zarezerwować miejsce do przechowywania? A może masz do nas jakieś pytania lub zastanawiasz się, czy self-storage jest dla Ciebie? Zostaw nam wiadomość. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin i przedstawimy Ci wszystkie szczegóły.

      • W 100% bezpłatna i niezobowiązująca rezerwacja boksu
      • Zarezerwuj boks na max. 3 dni z gwarancją niezmienności ceny
      • W razie potrzeby zmień boks na większy lub mniejszy

      Administratorem Twoich danych osobowych jest Topbox Landbank Poland sp. z o.o.. Dane osobowe przetwarzane są w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość wysłaną za pomocą formularza kontaktowego. Przysługuje Ci prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu i cofnięcia w każdym momencie udzielonej zgody bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Masz również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

        Konsultant Top Box udzieli Ci informacji najszybciej jak to możliwe